Har du brug for hjælp?

Hvis du har spørgsmål om Webador, kan du altid søge et svar i vores hjælpecenter. Kan du ikke finde det svar, du leder efter? Så er du altid velkommen til at kontakte os!

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Har du ikke lyst til at vente og vil have svar med det samme? Søg på dit spørgsmål nedenfor, og se vores OSS.

Oprette en hjemmeside

I redigeringsprogrammet finder du alle de elementer, du skal bruge for at skabe interessante sider.

Opsætning af e-mail

Pro- og Business-brugere, der opsætter en postkasse, har en række muligheder for at sende og modtage e-mails.

Sælge produkter

Pro- og Business-brugere kan bruge webshop-funktionaliteten til at sælge deres fysiske eller digitale produkter.

Videoer

Vores videoguides er en god måde at komme hurtigt i gang på!

Gå til hjælpecenteret

Ofte stillede spørgsmål

Er der også mulighed for at ringe til jer?

Nej, Webador tilbyder ikke telefonsupport. Det er vores erfaring, at vi hjælper vores kunder bedst - og hurtigst - ved at sende en e-mail. Hvis du har et spørgsmål eller brug for hjælp til et eller andet, så send os en mail. Så sørger vi for, at du får den support, du har brug for!

Hvad er prisen på de forskellige abonnementer om måneden?

Priserne varierer alt efter abonnement. Webador Lite-abonnementet koster 45 kr. /måned, Pro-abonnementet koster 80 kr. /måned og Business-abonnementet koster 160 kr. /måned. Du får ekstra rabat, hvis du vælger årlig fakturering. Du kan også oprette en hjemmeside hos os uden beregning.

Bliver mit abonnement fornyet automatisk?

Abonnementer og domæner fornyes automatisk. Du bestemmer selv, om dit abonnement skal fornyes månedligt eller årligt.

Er jeg bundet til et løbende abonnement?

Lite-, Pro- eller Business-abonnementet kan opsiges under hensyntagen til en måneds varsel. Abonnementer, der faktureres årligt, fornyes altid for et år, mens abonnementer, der faktureres månedligt, fornys for en måned. Når du har opsagt dit abonnement, får du en flyttekode til dit domæne med det samme.

Hvordan kan jeg opsige mit abonnement?

Du kan annullere et betalt abonnement ved at sende os en e-mail via kontakt siden. Vær opmærksom på, at der er en opsigelsesfrist på en måned ved annullering.

Skal jeg have tekniske kundskaber for at bygge en hjemmeside?

Nej, det er ikke nødvendigt! Vi arbejder hårdt på at gøre det så let som muligt at bygge en hjemmeside, så alle kan gøre det.

Kan jeg starte en webshop?

Ja, du kan godt starte en webshop. Med et Pro-abonnement kan du tilbyde op til 10 produkter, mens et Business-abonnement giver mulighed for at tilbyde et ubegrænset antal produkter. Yderligere oplysninger kan findes i vores hjælpecenter.

Kan jeg oprette en e-mailadresse i virksomhedsklasse?

Brugere der har tegnet et Pro- eller Business-abonnement, kan oprette en postkasse. Med et Pro-abonnement følger en postkasse med 1 GB lagerplads, mens et Business-abonnement følger med en XL-postkasse med 10 GB lagerplads!

Jeg kan ikke finde svaret på mit spørgsmål her - hvad skal jeg gøre?

Vi yder gratis support. Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål? Gå til vores hjælpecenter eller kontakt vores supportteam.

Kontakt os

Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål i hjælpecenteret? Send os en mail, så hjælper vi dig gerne videre:

Send en e-mail

Sociale medier

Følg os på de sociale medier: